יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

שני מוצרי שיער שמצילים אותי כל פעם מחדש

היי לכן :)

היום אני רוצה לספר לכן על שני מוצרים שפשוט הצילו לי את השיער!!
כן כן בהכי דרמטיות שלי... זה כבר לא חדש לכן חחח
מי שמכירה אותי יודעת כמה שיער ארוך יש לי ואחד הסודות שלי הוא שאני לא מקלחת אותו כל יום... מי שאומרת שבקיץ זה לא אפשרי אז היא טועה :)
כי אני עוברת ממזגן בבית למזגן באוטו למזגן בעבודה למזגן בקניון ולמזגן באוטו מזגן בבית וחוזר חלילה ;)
המוצר שמציל אותי מאקסטרה שומניות בשיער הוא הדרי שמפו כמובן של אמיקה ואני חופרת עליו כל כך הרבה בבלוג שלי אבל ככה זה שמדובר במוצר מנצח....
תסמכו עלי, ניסיתי הרבה דרי שמפו בארץ ואף אחד לא מגיע לקרסולים שלו, לא סתם יש את המשפט סוס מנצח לא מחליפים :)
השמפו יבש מגיע בשני גדלים
43ml
233ml
לינק לדריי שמפו: http://bit.ly/2hrSu37
המוצר השני שבלעדיו לא הייתי מצליחה להסתרק..
או שכן הייתי מצליחה להסתקר רק שחצי מהשיער שלי היה נשאר על המברשת חח
אני מתכוונת למסכת שיער של אמיקה!
יש לאמיקה שתי מסכות שיער.
האחת: Nourishing MasK השניה: TRX
המסכה שאני מתכוונת אליה היא מהסוג השני: TRX
ובשמה המלא: Triple RX
מדובר במסכה העשירה בשמן האובלפיחה שידוע שעושה רק טוב לשיער מרדני ועקשן מלא בקשרים.
אני יודעת שהמחיר שלה הוא טיפה יקר אבל עם יד על הלב ואני מתכוונת לזה,
היא שווה כל שקל!
כל פעם שאני משתמשת בה אני מקבלת מחמאות על השיער ושלא נדבר על הריח המהפנט שלה שהבוי-פרנד מאוד אוהב..
לינק רכישה למסכה: http://bit.ly/2fcmXRS

את שני המוצרים אפשר למצוא באתר גלאם גורו אשר בבעלותה של שירלי המהממת..
אתר עם שירות בין הגבוהים שנתקלתי!
לינק לאתר:http://bit.ly/2v1bFW6



אני בטוחה שהתמונה הזו שווה אלף מילים, היא ממחישה כמה אני מאוהבת בדרי שמפו!
רואים רק ארבעה, אבל במקור היה שישה חחח פשוט שניים כבר בפח.
ואת המסכה שרואים בתמונה היא השנייה שלי וכבר סיימתי חצי :(


*שני המוצרים נשלחו לסקירה וחשוב לי לציין שהחוות דעת שלי קנה ואמיתית.



מקווה מאוד שנהנתן  
אוהבת המון מיטל xoxo







תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אהבתי

Powered by Jasper Roberts - Blog