יום ראשון, 3 ביולי 2016

Mineralz

היי לכולן,

היום רציתי לשתף אתכן בנושא שלא כתבתי עליו בעבר פה בבלוג שלי ואני חושבת שהגיע הזמן לעשות זאת, הנושא הוא איפור מינרלי.
 מזה איפור מינרלי? ולמי מתאים איפור מינרלי?? 
תמשיכו לקרוא ותקבלו את כל התשובות :)
איפור המינרלי נחשב טרנד חדש אך מקורותיו מצויים בהיסטוריה עוד מימי מצרים העתיקה, הוא לא מכיל אלכוהול, פראבן, טלקבשמים, שמנים וחומרים סינטטים.
באיפור הרגיל (הלא מינרלי) ישנם מרכיבים סינטטים וכימיים שונים אשר מזיקים לעור שלנו ועלולים לגרות אותו ואף לגרום לפצעים בעור.
יתרון מאוד בולט של האיפור המינרלי זה שהוא מגיע בצורות שונות כמו נוזלי, אבקתי ובאבקה דחוסה.
יש לציין שהמייקאפ (פאונדיישן) המינרלי האבקתי הוא המוצר המוביל ביותר וזאת בשל יתרונות האבקה, אבקה לא יכולה להתפרק ולכן אורך חיי המדף שלה ארוך יותר ממייקאפ (פאונדיישן) נוזלי..
יתרון נוסף לא פחות חשוב של האיפור המינרלי זה שהוא לא חוסם את הנקבוביות בעור הפנים ובכך מאפשר לעור לנשום.

באשר לשאלה למי איפור מינרלי מתאים אז התשובה היא לכולן! :)
בעיקר בגלל היתרונות שלו, חשוב לציין שהוא מתאים לבנות שיש להן אלרגיה למוצרי איפור הלא מינרלים או בנות שיוצא להן פצעים כי העור שלהן לא נושם כראוי עם איפור לא מינרלי.

לאחר שהחכמנו קצת בכל הנושא של איפור מינרלי אני רוצה להכיר לכן חברה צבעונית ויחודית והיא חברת "MINERALZ"
כל מה שמיחד אותה מחברות אחרות זה שכל המוצרים שלה מינרלים.
החברה מציאה מגוון רחב של מוצרים, כמו: מייקאפ (פאונדיישן), פודרות, צלליות, שימרים, מברשות, ברונזרים, סמקים ועוד ועוד..
את חברת "MINERALZ" הקימה בחורה בשם שרית לפני כעשור, מתוך אהבה אמיתית לטבע ולאיפור ולשילוב ביניהם.
מוצרי האיפור של "MINERALZ" מכילים תרכובות איכותיות, 100% טבעיות, המטפחות את העור במהלך כל שעות היום.
חשוב לציין שלמוצרי "MINERALZ" יש אישור כשרות לשבת, לכן המוצרים מתאימים גם לבנות שמקפידות בנושא. בנוסף המוצרים של "MINERALZ" מיוצרים בישראל ולא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים רכיבים מן החי.

אז שנתחיל עם המוצרים?? :)

המוצר הראשון הוא שימר אשר נקרא R U MINE?
מדובר בשימר יפייפה בצבע לבן-שמפניה, הוא מוצר אבקתי כמו שניתן לראות בתמונה..
ניתן להשתלט על החוזק שלו, לכן הוא מתאים למראה רגוע יומיומי וגם ליציאה מדליקה למסעדה או מועדון.
ניתן לראות בתמונות שהשימר מגיע עם מכסה פלסטיק מסתובב ונשלף, בפנים יש גם כן מכסה פלסטיק ובעזרתו אפשר להוציא כמות מדוייקת של אבקה למכסה או ליד ולסגור אותו כדי שלא יצא עוד חומר שלא לצורך.
מוצרים אבקתיים לרוב מגיעים עם מדבקה אשר מכסה את כל החורים וכשפותחים אותה לראשונה מוציאים את המדבקה ואז אחרי כמה שימושים השולחן מתחיל להתלכלך וכל שימוש נהיה בעייתי ונשפכת אבקה סתם.
אז מה אני חושבת על המוצר??
אני מאוהבת בשימר הזה ומשתמשת בו המון ליום יום ובעיקר ללימודים..
אני אישית אוהבת לחזק שימרים עם פיקס פלאס של מאק ולכן ממליצה על השילוב של שניהם בחום!
לינק לשימר:

המוצר השני היא פודרה שקופה עם גוון ירקרק אשר נקרא: IN THE PINES
מדובר בפודרה עם צבע מתקן אשר מטשטשת אדמומיות בעור הפנים, ניתן לשים את הפודרה בטפיחות קלות מעל המייקאפ (פאונדיישן) כדי לקבע באזורים שיש אדמומיות ואפשר לשים את הפודרה כפריימר מתחת למייקאפ (פאונדיישן)
בנוסף ניתן להשתמש עם הפודרה הזו מעל מייקאפ (פאונדיישן) מינרלי אבקתי ומעל מייקאפ (פאונדיישן) נוזלי..

אז מה אני חושבת על המוצר??
אני לא כל כך הסתדרתי עם המוצר הזה, ניסיתי לשים אותו מעל מייקאפ נוזלי באזורים אדמומיים והוא נתן לי גימור ירקרק-אפרפר שהצלחתי לטשטש אותו לאחר מאמצים רבים.. לאחר כמה ניסיונות עם המוצר הבנתי שצריך להשתמש בו בכמויות מאוד קטנות או להוסיף טיפה מהפודרה הירקרקה לפודרה שקופה אחרת ואז השימוש הרבה יותר חלק וכייפי.
לינק לפודרה: 
http://www.mineralz.co.il/index.php?main_page=product_info&cPath=15&products_id=77
ציון: 6/10

המוצר השלישי והרביעי אלו שתיי צלליות בצבעים משגעים!!
הראשונה: HAIRDRESSER
השניה:FADE TO GREY

נתחיל בצללית הראשונה, מדובר בצללית בגוון סגול חציל מהממת עם ניצנוץ מאוד עדין, מרחוק לא רואים את הנצנוץ שיש לה אז היא נראת צללית בגימור מאט.  
הצללית מתאימה באופן מושלם לעיניים חומות כצללית מעבר, הוספת גוון ללוק ולאיפור מעושן.
אני מטשטש את הצללית עם מברשות 217 של מאק/E40 של סיגמא/E45 של סיגמא.

הצללית השניה היא אפרפרה עם גימור מטאלי משגע, צללית שלא רואים כל יום.
מתאימה גם כן לאיפור מעושן כהוספת גוון ובנוסף לאיילנר מעושן.
אני מאוד אוהבת להניח את הצללית הזו עם מברשת 242 של מאק אשר אוספת את הצללית ומשאירה אותה פיגמנטית ומרוכזת.


אז מה אני חושבת על המוצר??
הצלליות מטשטשות ביתר קלות ולא מאבדות את הגוון שלהן לאחר הטשטוש שזו נקודה חשובה מאוד!
אני אישית מתחברת יותר לגוון הסגלגל למרות שעל פי הסוואצים האפורה יותר מושכת את העין, עשיתי מספר לוקים עם הצללית הסגלגלה ואני יכולה להגיד בפה מלא שהיא פשוט מושלמת!
ציון: 9/10

סוואצ'ים של ארבעת המוצרים עם תאורה שונה:)


מקווה מאוד שנהנתן xoxo

2 תגובות:

Fashionista in Pink אמר/ה...

פוסט מקסים!!!

nofi אמר/ה...

לא הכרת את החברה עד כה ויש לי עור מאוד רגיש אז תודה לך :)
פעם ראשונה בבלוגך-התרשמתי

המשך יום מקסים
catscameras.blogspot.co.il

Powered by Jasper Roberts - Blog