יום שבת, 14 בנובמבר 2015

שיטה חדשה לניקוי מברשות!!

שלום לכולם!!

גם לכן נמאס לשפשף את המברשות עם סבון על היד ולהרגיש שהן לא מתנקות כמו שצריך??
אני אישית שונאת לעבור את התהליך של שטיפת המברשות ועוד יותר שונאת לקרצף אותן על היד שלי..
אבל חייבים לעשות את זה מבחינה היגיינית, בריאותית וכך גם שומרים על המברשות.

לפני שבוע בערך הזמנתי מאיביי מוצר קטנטן שיעזור לי לקרצף את המברשות יותר טוב (בתקווה).

כמובן שהוא עדיין לא הגיע אבל היום כשהתאפרתי החלטתי שחלק מהמברשות שלי חייבות לעבור ניקוי יסודי!
ישבתי וחשבתי עם מה אני יכולה לקרצף מהמברשות שלי את האיפור כמו שצריך...
ועליתי על משהו!!!
תכירו את הכפפה ניקוי של סאקרה : )
מדובר בכפפת רחצה ניילון אשר מיועדת לקרצוף הגוף, הכפפה עולה 1.9 ש"ח.


מה אנחנו צריכים כדי לשטוף מברשות ביסודיות:
1. כיור
2. כפפת ניקוי מסאקרה/ביוטיקר
3. מרכך לשיער/מסכה לשיער למברשות משיער טבעי (לא חייב)
4. נוזל לניקוי כלים מחברת פרי בצבע צהוב
5. מברשות מלוכלכות

שלבי פעולה:
שלב א'
להלביש את הכפפה על היד החלשה שלכן.

שלב ב'
מרטיבים את הכפפה ושמים נוזל ניקוי עליה במרכז.

שלב ג'
עם היד החזקה אנחנו לוקחות כל פעם מברשת ומקרצפות בעדינות על הכפפה
עד שלא יורד עוד חומר מהמברשת ולאחר מכן אנחנו מניחות את המברשת בצד.


שלב ד'
אחרי שקרצפנו בעדינות את כל המברשות על הכפפה אנחנו מורידות את הכפפה מהיד.

שלב ה'
לשטוף מתחת למים זורמים את כל המברשות מהסבון ולאחר מכן את הכפפה מהלכלוך.

שלב ו'
להניח את המברשות לייבוש על מגבת כשהקצה של המברשת באוויר.



הערות:
  • אין לשטוף את המברשות הפוך כשהמים יכולים לחלחל לתוך המברשת.

  • אין לקרצף חזק מדי מברשות זה יכול לגרום לנשירת שיערות.
  • אין להעמיד לייבוש את המברשות עם השערות כלפי מעלה, כך המים יחלחלו פנימה ויגעו בדבק.
  • לא לעבור את קו הברזל של המברשת כדי שלא יכנסו מים לדבק, יחלישו אותו ושיערות יתחילו לנשור מהמברשת.
  • לא מומלץ לקרצף ספוגית על הכפפה!
  • יש לשים קרם ידיים בסיום התהליך כדי שישארו נעימות ובכדי למנוע תחושת יובש (מומלץ!)
לסיכום,
הניסוי שאני עשיתי עם הכפפה הזו עבר בהצלחה רבה, המברשות נקיות מאוד.
מי שמרגישה שהפעולה הזו אגרסיבית מדי למברשות יכולה לשפשף בעדינות על הכפפה בהתחלה רק כדי להוריד את האיפור מהמברשת ולהמשיך לקרצף על היד. 
כדי לחסוך במים את יכולה לשים לידך קערה עם מים ולהרטיב את המברשת/כפפה בכל פעם שצריך (במקום להשאר את הברז פתוח לאורך כל התהליך).
את הספוגיות שלי אני שוטפת מתחת למים זורמים עם נוזל פרי בלבד, יש לשטוף אותן בעדינות בכדי לא לפצוע אותן.
כפי שאפשר לראות בתמונה אני העברתי את הנוזל פרי למארז קטן שרכשתי בסופר פארם כדי שיהיה לי יותר נוח.
מקווה מאוד שעזרתי ושבוע טוב לכולן :)



אוהבת מיטל xoxo

7 תגובות:

R.G אמר/ה...

פוסט נהדר!
אחלה טיפים, אני אלך לקנות את הכפפה מסקארה

Meital simsolo אמר/ה...

תודה רבה,
אני שמחה מאוד שאהבת :)

peachplz אמר/ה...

בעוד שיש לי את הכפפה של סיגמא זו נראת אלטרטיבה חמודה בהחלט :]

Meital simsolo אמר/ה...

בהחלט :)

איריס אמר/ה...

והי מגניב מאמצת את הטיפ

איריס אמר/ה...

והי מגניב מאמצת את הטיפ

Meital simsolo אמר/ה...

שמחה מאוד שאהבת, בהצלחה :)

Powered by Jasper Roberts - Blog